ענת פז

אורח חיים בריא הוא לא דרך להגיע למשקל כזה או אחר, הוא לא סוג של דיאטה.
אורח חיים בריא חשוב לכולם! לילדים ובוגרים, לבעלי עודף משקל, לבריאים ולרזים.
אורח חיים בריא הוא לא משהו שאנחנו עושים חודשים שלושה עד ש….
אורח חיים בריא זה תהליך שמתקיים ומתקדם בכל רגע, בכל שעה, בכל יום.
אורח חיים בריא זה לא משהו שאפשר להיכשל או לא להצליח בו. כל דבר קטן שנעשה או נשנה באורח החיים שלנו זו הצלחה. אורח חיים בריא נע על סקלה בין 0% ל – 100%. בין אפס מודעות, למודעות גבוהה. אם רק נחליט שאנחנו אוכלים יותר ירקות חיים, התקדמנו, הצלחנו. וההשפעה של פעולה קטנה כזו לאורך השנים תביא תמורה גדולה לגוף.

אורח חיים בריא תזונה וכושר


אורח חיים בריא זה דרך בה אנחנו נהנים ומצליחים בכל יום.
באורח חיים בריא אין מטרות, יש מחויבות לדרך, ללא שליטה בתוצאות. אנחנו לא יכולים להחליט בשביל הגוף שלנו מה הוא יעשה ובאיזה סדר עדיפות. אנחנו יכולים אך ורק להתחייב על הדרך בה אנחנו נטפל בגוף ועל התנאים שאנחנו ניתן.
אורח חיים בריא זה שחרור מוחלט של האגו, שחרור של “כוחי ועוצם ידי”.
אורח חיים בריא לא נשען על מה שקרה איתנו בעבר, או על מה שצפוי לנו בעתיד.
אורח חיים בריא זה כוחו של הרגע הזה. זה מה אני עושה כרגע כדי לאפשר לגוף תנאים טובים יותר.
אורח חיים בריא הוא לימוד והתקדמות עד 120.
אורח חיים בריא זה בעצם לאפשר לגוף שלנו את התנאים הנכונים שהוא צריך כדי לעשות את כל הפעולות המורכבות והמסובכות שהוא עושה בכל דקה ודקה במהלך כל החיים.
אורח חיים בריא זה לפעול לפי הוראות יצרן. לכל מכשיר או כלי שאנחנו רוכשים יש הוראות יצרן שאנחנו מקפידים עליהם בדקדקנות על מנת לשמור על המוצר. לא יעלה על דעתנו לעשות משהו שמזיק למכשיר או הכלי. מי מוכן לשים ברכב שלו דלק לא מתאים, או שמן לא מתאים? מי מוכנה להפעיל את מכונת הכביסה לא על פי ההוראות?
כשזה מגיע לגוף שלנו, הדבר הכי יקר שיש לנו, אנחנו שוכחים את ההוראות ופועלים על “אני רוצה”, “מתחשק לי”, “אין לי כוח” ועוד…